ضوابط به‌کارگیری سامانه مدیریت فرایند کسب و کار به دولت ابلاغ شد

علی ناصری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که دربرنامه پنجم توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته و امید واریم در دولت به تصویب برسد.وی گفت: وزارت ارتباطات برای تدوین این ضوابط با دستگاه ها و نهادهای مختلفی تعامل نزدیک داشته و از ۳۵۰ زیر مجموعه بخش خصوصی …

علی ناصری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که دربرنامه پنجم توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته و امید واریم در دولت به تصویب برسد.
وی گفت: وزارت ارتباطات برای تدوین این ضوابط با دستگاه ها و نهادهای مختلفی تعامل نزدیک داشته و از ۳۵۰ زیر مجموعه بخش خصوصی و دولتی نظرسنجی کرده است.
وی این ضوابط را کامل و جامع دانست و گفت: وزارت ارتباطات به منظور ایجاد تعامل مناسب میان بخش‌های مختلف دراین حوزه، به تدوین دستورالعمل ضوابط به‌کارگیری این سامانه اقدام کرده است.
وی ادامه داد: بررسی و مطالعه کلیه الگوها، متولوژی‌های بین‌المللی و تجربیات موفق کشورهایی نظیر دانمارک، کانادا و سوئد از دیگر اقدامات انجام شده به منظور تدوین دستورالعمل ضوابط BPMS است.
ناصری درباره مزایای اجرای این سامانه در دستگاه‌ها نیز اظهار کرد: پیاده‌سازی BPMS موجب می‌شود مدیران از فرصت‌هایی که فن‌آوری اطلاعات در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد مطلع شوند.
۱۱۷/۱۶۱

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا