GT350 گوشی دیگری از ال جی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Town GT350 ال جی شباهت زیادی به KS360 دارد و همانند آن از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار است که به حالت کشویی از کنار باز می شود و از رابط کاربری S-Class بهره می برد.این گوشی دارای صفحه نمایش سه اینچی …

GT350 گوشی دیگری از ال جی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی Town GT350 ال جی شباهت زیادی به KS360 دارد و همانند آن از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار است که به حالت کشویی از کنار باز می شود و از رابط کاربری S-Class بهره می برد.
این گوشی دارای صفحه نمایش سه اینچی لمسی WQVGA است و از دوربین دو مگاپیکسلی بهره می برد.
از دیگر امکانات این گوشی می توان به پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM، صفحه نمایش سه اینچی لمسی مقاوتی با پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ و وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل اشاره کرد.
ابعاد این گوشی ۱۵.۹×۵۲.۵×۱۰۷.۵ میلیمتر و وزن ۱۲۵ گرم است.
امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن ، ۵۶ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت و پشتیبانی از اتصالات بلوتوث با A2DP و microUSB از دیگر امکانات GT350 است.
این گوشی همچنین از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML، رادیو FM ، پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/AAC+ و MP4/H.263 برخوردار است و از باتری ۹۵۰ میلی آمپری بهره می برد که در حال مکاله ۵.۳۰ ساعت و در حال آماده باش ۴۴۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
GT350 امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر را دارد و انتظار می رود ابتدا در اروپا در طول ماه ژوییه عرضه شود اما درباره قیمت آن اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا