معرفی گوشی KC 910 Renoir ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ال جی با تجهیزاتی چون دوربین هشت مگاپیکسل مجهز به فلاش داخلی و فوکوس دستی و اتوماتیک است. پیام نگاری پیشرفته، دوربین دوم برای مکالمه ی تصویری، امکان تماس صوتی، سازمان دهنده ی بسیارکامل (organizer)، صفحه نمایش مناسب از نوع TFT در اندازه ی ۳ اینچی از دیگر …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ال جی با تجهیزاتی چون دوربین هشت مگاپیکسل مجهز به فلاش داخلی و فوکوس دستی و اتوماتیک است.
 پیام نگاری پیشرفته، دوربین دوم برای مکالمه ی تصویری، امکان تماس صوتی، سازمان دهنده ی بسیارکامل (organizer)، صفحه نمایش مناسب از نوع TFT در اندازه ی ۳ اینچی از دیگر مشخصات فنی این گوشی به شمار می آید.
حسگر شتاب دهنده این گوشی  برای چرخش خودکار از جمله دیگر امکانات این گوشی به شمار می آید.
این مدل ال جی  بلندگوهای استریو با کیفیت بالا دارد و یک هدست استریو که گوشی فوق را به پخش کننده ی موسیقی تبدیل می کند.
گوشی KC 910  Renoir ال جی  از مرورگرهای اینترنت WAP 2.0، HTML و xHTML پشتیبانی می کند.
از ویژگی های این گوشی می توان به پخش فایل های PDF  و قابلیت پشتیبانی از برنامه های جاوا اشاره کرد.
پیام نگاری گوشی فوق  قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی، پیام تصویری و ایمیل را دارد و مجهز به سیستم پیش بینی کلمه ی T9 هم هست.
همچنین گوشی KC 910  Renoir ال جی مجهز به حسگر شتاب دهنده ی داخلی ( کلید میانبر) است، بدین معنا که خود این حسگر، موقعیت را تشخیص می دهد و صفحه را می چرخاند؛ ضمناً این حسگر در هنگام اجرای بازی های حرکتی گوشی هم کاربرد دارد.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این گوشی هشت مگاپیکسلی مجهز به فوکوس دستی و خودکار، فلاش معروف Xenon، تشخیص لبخند، چهره و چشمک، لرزش گیر تصویر، زوم دیجیتال و کنترل ایزو (حساسیت) است و به کاربر این اجازه را می دهد پس از گرفتن عکس دلخواه خود، طبق سلیقه  آن را ویرایش کند.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل ال جی مجهز به قابلیت تشخیص لبخند است که چهره ی با لبخند را هوشمندانه تشخیص می دهد و با سرعت، عکس آن را می گیرد و این ویژگی خاص، به اضافه ی ویژگی های تشخیص چهره و چشمک، محبوبیت این گوشی را چند برابر کرده است.
این گوشی هم اکنون به بهای ۳۰۳ هزار تومان و گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا