گوشی N900 نوکیا با استقبال روبرو نشد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای فروش این گوشی از دلایل اصلی است که باعث شده تا گوشی N900 نوکیا با استقبال چندانی روبرو نباشد.این گوشی همچنان توسط فعالان غیرقانونی روانه بازار می شود و با گارانتی متفرقه به بهای ۵۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.گفتنی است گوشی N900 نوکیا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بهای بالای فروش این گوشی از دلایل اصلی است که باعث شده تا گوشی N900 نوکیا با استقبال چندانی روبرو نباشد.
این گوشی همچنان توسط فعالان غیرقانونی روانه بازار می شود و با گارانتی متفرقه به بهای ۵۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گفتنی است گوشی N900 نوکیا برای اولین بار توسط قاچاقچیان و با قیمت کاذب یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وارد بازار شد.
این گوشی ۱۸۱ گرمی که در ابعاد ۹/۱۱۰ در ۱۸ در ۸/۵۹ میلیمتر ساخته شده، دارای صفحه نمایش ۳/۵ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت و مجهز به SMS (threaded view), Email, Push Email, IM است.
این گوشی از آگوست سال ۲۰۰۹ میلادی (مرداد ماه ۸۸) روانه بازار تلفن همراه شد.
ورود غیرقانونی برندهای مختلف گوشی تلفن همراه قبل از ورود رسمی این گوشی ها به بازار کشور، نه تنها سبب از بین رفتن تعادل بازار می شود ، بلکه پایمال شدن حقوق مصرف کنندگان، شرکت های واردکننده قانونی و دولت را به همراه دارد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا