همراه اول بورسی می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیاردرحاشیه سومین مجمع عادی مخابرات در جمع خبرنگاران گفت :واگذاری سیم کارت براساس تقاضای مشترکان انجام می شود به طوریکه در حال حاضر به دلیل تقاضای مناسب برای سیمکارت خانواده، زمان واگذاری آن تمدید شده است .وی افزود :همراه اول واگذاری سه  میلیون سیمکارت را در برنامه سال …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیاردرحاشیه سومین مجمع عادی مخابرات در جمع خبرنگاران گفت :واگذاری سیم کارت براساس تقاضای مشترکان انجام می شود به طوریکه در حال حاضر به دلیل تقاضای مناسب برای سیمکارت خانواده، زمان واگذاری آن تمدید شده است .
وی افزود :همراه اول واگذاری سه  میلیون سیمکارت را در برنامه سال جاری خود جای داده است که به نظر می رسد این میزان افزایش داشته باشد. 
به گفته وی  در سال گذشته واگذاری سه میلیون سیمکارت در برنامه همراه اول  بود که به دلیل افزایش تقاضا، این میزان  به ۸ میلیون رسید.
صدوقی در تشریح  درآمد سال گذشته  شرکت ارتباطات سیار گفت :در آمد همراه اول سال قبل سه هزارو۶۰۰ میلیارد تومان بود و برای امسال نیز در آمد ۳ هزارو ۸۰۰ میلیاردی  پیش بینی شده است که امید واریم این میزان افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار همچنین از ورود همراه اول به بورس در سال ۸۹ خبر داد و گفت: سهام همراه اول یکی از باارزش ترین شرکت های زیر مجموعه شرکت مخابرات از نظر سوددهی است.
وی گفت: تا شش ماه آینده این موضوع نهایی می شود و سهام شرکت ارتباطات سیار به بورس می رود.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران علت این تصمیم سهامداران را شفاف سازی ارزش سهام شرکت ارتباطات سیار در بورس اعلام کرد.
 صدوقی همچنین  از خرید ۴۰ درصد سهام اپراتور سراسری وایمکس شرکت مبین نت و ورود شرکت مخابرات به عرصه سرویسهای اینترنت پرسرعت بی سیم (وایمکس) خبر داد و گفت: خرید سهام اپراتور وایمکس تا دو هفته آینده نهایی می شود.
وی  با تاکید بر اینکه مخابرات درصدد ورود به عرصه اینترنت پرسرعت بی سیم است گفت: همراه اول به زودی و با تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ۴۰ درصد سهام اپراتور وایمکس مبین نت را خریداری می کند که با این خرید سهام، همکاری شرکت مخابرات ایران با این اپراتور برای ارائه سرویس وایمکس آغاز می شود.
وی گفت: خرید سهام اپراتور وایمکس تا دو هفته آینده در مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران نهایی می شود و همراه اول می تواند به مشترکانش این سرویس را نیز ارائه دهد.
۱۸۲/۱۶۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا