تعداد کاربران تلفن همراه در چين به ۳۸/۶۰۸ ميليون نفر رسيد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ديجيتايمز”، بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت فن آوري اطلاعات و صنايع که ۲۶ آگوست در وب سايت چيني زبان منتشر شده است، تعداد کاربران اين کشور نسبت به ماه گذشته ۲۷/۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۶۳/۱۹ درصد افزايش يافته است.تعداد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ديجيتايمز”، بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت فن آوري اطلاعات و صنايع که ۲۶ آگوست در وب سايت چيني زبان منتشر شده است، تعداد کاربران اين کشور نسبت به ماه گذشته ۲۷/۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۶۳/۱۹ درصد افزايش يافته است.
تعداد کاربران تلفن همراه تا پايان جولاي ۶/۴۵ درصد کل جمعيت چين را تشکيل مي دهد.
در جولاي ۲۰۰۸ کاربران چيني ۷۶/۵۷ ميليارد پيام کوتاه ارسال کردند که به طور متوسط هر کاربر در روز ۰۸/۳ پيام کوتاه ارسال کرده است.
در فوريه ۲۰۰۶ تعداد کاربران چين ۴۰۰ ميليون نفر بوده و با گذشت ۱۶ ماه ، تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ به ۵۰۰ ميليون کاربر رسيده است و اکنون با گذشت ۱۲ ماه از مرز ۶۰۰ ميليون گذشته است.
چاينا موبايل، بزرگ ترين اپراتور تلفن همراه چين در ماه ژوئن ۶/۷ ميليون کاربر به تعدادکاربران خود افزوده است و تعداد کاربران اين شرکت در حال حاضر ۶/۴۱۴ ميليون نفر است.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا