سامسونگ اولین گوشی سه بعدی دنیا را ساخت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی SCH-W960 سامسونگ دارای صفحه نمایش AMOLED سه بعدی است که نیازی به عینک مخصوص برای نگاه کردن به صفحه نمایش وجود ندارد. بر روی گوشی کلیدهای میانبر برای تغییر حالت از تبدیل صفحه نمایش به سه بعدی و خارج شدن از این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی SCH-W960 سامسونگ دارای صفحه نمایش AMOLED سه بعدی است که نیازی به عینک مخصوص برای نگاه کردن به صفحه نمایش وجود ندارد. بر روی گوشی کلیدهای میانبر برای تغییر حالت از تبدیل صفحه نمایش به سه بعدی و خارج شدن از این حالت تعبیه شده است.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از سه باند شبکه GSM و HSDPA و CDMA اشاره کرد.
ابعاد این گوشی ۹/۱۳×۹/۵۳×۹/۱۱۳ میلیمتر است و ۱۱۹ گرم وزن دارد.
صفحه نمایش این گوشی ۲/۳ اینچی لمسی سه بعدی با وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰  پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ است. همچنین از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر بهره می برد.
این دستگاه قابلیت کنترل حرکتی را هم دارد و از رابط کاربری Touch Wiz 2.0  برخوردار است.
بلندگو، امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن، قابلیت ضبط مکالمات و پشتیبانی از کارت microSD از دیگر ویژگی های این گوشی است.
گوشی W960 همچنین از اتصالات بلوتوث v2.1 با A2DP ، v2.0 microUSB ، دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو برخوردار است.
از دیگر امکانات این گوشی می توان به مرورگر HTML ، پشتیبانی از فایل های صوتی MP4/H.264/H.263 و تصویری MP3/WAV/eAAC+ و فایل های Word, Excel, PowerPoint, PDF اشاره کرد.
این گوشی فقط برای بازار کره طراحی شده و قرار است در طول همین فصل به بازار ارایه شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا