نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول مورد تقاضای  بیشتر مشتریان قرار گرفت.این در حالی است که بازار سیم کارت های دائمی همراه اول سرد و بی رونق است ، و بازارسیم کارت های اعتباری این اپراتور با افزایش تقاضا روزهای سرخوشی را طی هفته …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول مورد تقاضای  بیشتر مشتریان قرار گرفت.
این در حالی است که بازار سیم کارت های دائمی همراه اول سرد و بی رونق است ، و بازارسیم کارت های اعتباری این اپراتور با افزایش تقاضا روزهای سرخوشی را طی هفته ای که گذشت سپری کرد.
آخرین بررسی های صورت گرفته خبر نگار موبنا در اکثر مناطق بازار سیم کارت تهران حاکی از آن است، ارزان بودن سیم کارت های اعتباری ۰۹۱۹نسبت به سیمکارت های دائمی و آنتن دهی مناسب این نوع سیم کارت ها در تمامی کشور باعث شده تا افزایش تقاضا برای خریدوفروش این نوع سیم کارت های همچنان ادامه داشته باشد.
در همین حال بی رونقی بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ همراه اول تنها مربوط به هفته گذشته نمی شود چرا که بازار این نوع سیمکارت از سال گذشته تا کنون به دلیل مسائلی همچون اشباع بازار و استقبال مردم از سیمکارت های ارزان قیمت به سردی سپری می شود.
فعالان این حوزه معتقدند که احتمال رونق بازار  سیمکارت های ۰۹۱۲ در سطح بازار تلفن همراه وجود ندارد و این شرایط تا پایان سال جدید نیز پیش بینی می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا