مخابرات جواب سازمان بورس را داده است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، “صابر فیضی” در مورد اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اینکه طبق نظر حسابرس شرکت مخابرات تنهامی تواند ۱۲۸ ریال سود در مجمع پرداخت کند، اظهار داشت: این نظر اداره نظارت بر ناشران بورسی است …

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، “صابر فیضی” در مورد اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اینکه طبق نظر حسابرس شرکت مخابرات تنهامی تواند ۱۲۸ ریال سود در مجمع پرداخت کند، اظهار داشت: این نظر اداره نظارت بر ناشران بورسی است که طبق گزارش حسابرس اعلام شده است. در این رابطه نامه ای به رئیس این اداره ارسال و اعلام کرده ایم تمام مستندات موجود برای توان پرداخت سود حداکثری را ارایه خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت توان پرداخت سود ۳۰ تومانی به هر سهم در مجمع در پیش رو دارد یا خیر پاسخ داد، بله. با توجه به سود محقق شده چنین رقمی قابل پرداخت است اما در این رابطه باید ضمن رعایت مقررات، مجمع تصمیم گیری کند.
فیضی تاکید کرد: گزارش ارایه شده نظر حسابرس است که در رابطه با مجمع می تواند تصمیم گیری کند. این در حالی است که با توجه به مستندات موجود مشکلی در خصوص نظر حسابرس وجود ندارد.
وی در واکنش به این نکته که نامه ارسالی شرکت مخابرات به سازمان بورس حاوی نکاتی است و آیا این نامه قابل انتشار است یا خیر، خاطرنشان کرد: از اداره نظارت بر ناشران بورسی خواسته ایم نامه ارسالی را در پایگاه اطلاع رسانی قرار داده تا همگان از چند و چون آن مطلع شوند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا