هفته آینده مجمع عمومی مخابرات برگزار می‌شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس صابرفیضی ، اظهار داشت: گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی و بررسی و تصویب صورت‌های مالی از جمله برنامه‌های مجمع عمومی مخابرات خواهد بود. وی افزود: همچنین در این جلسه، بر اساس نظر اعضای مجمع بازرسی، حسابرسی قانونی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس صابرفیضی ، اظهار داشت: گزارش هیات مدیره، گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی و بررسی و تصویب صورت‌های مالی از جمله برنامه‌های مجمع عمومی مخابرات خواهد بود.
وی افزود: همچنین در این جلسه، بر اساس نظر اعضای مجمع بازرسی، حسابرسی قانونی و روزنامه کثیر الانتشار تعیین و معرفی خواهند شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص سود سهام این شرکت نیز گفت: پیش از این مبلغ ۲۵۰ ریال به عنوان سود مطرح شده که این موضوع در جلسه مجمع عمومی مطرح و پس از بررسی‌های لازم، عدد قطعی مشخص و اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: پرداخت سود سهام مخابرات پس از برگزاری جلسه مجمع آغاز خواهد شد و حداکثر طی مدت هشت ماه  به تمامی سهامداران پرداخت می‌شود.
فیضی در خصوص میزان سوددهی مخابرات در سال ۸۸ نیز تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، سوددهی شرکت مخابرات ایران نسبت به زمان مشابه سال قبل از آن، بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.
وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته نیز اظهار داشت: پایلوت این پروژه به صورت محدود و برای ۲۰۰ نفر در شهرهای تهران، تبریز، اضفهان، مشهد و شیراز با موفقیت اجرا شده است.
۱۱۷/۱۶۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا