عرضه نرم افزاري براي دسترسي به آسان به کتاب از طريق تلفن همراه

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، امير سياح، دبير کميته تلفن همراه از عرضه جديدترين نرم افزارهاي تلفن همراه با نام پرنيان دراين نمايشگاه خبر داد و گفت: اين نرم افزارهاي در کليه بخشهاي فرهنگي، اجتماعي، مذهبي، علمي و هنري به بازديدکنندگان ارايه مي شود.وي با اشاره به قابليت هاي نرم افزار پرنيان در …

به گزارش سرويس دانش و فناوري برنا، امير سياح، دبير کميته تلفن همراه از عرضه جديدترين نرم افزارهاي تلفن همراه با نام پرنيان دراين نمايشگاه خبر داد و گفت: اين نرم افزارهاي در کليه بخشهاي فرهنگي، اجتماعي، مذهبي، علمي و هنري به بازديدکنندگان ارايه مي شود.
وي با اشاره به قابليت هاي نرم افزار پرنيان در جهت فرهنگ سازي در گوشي هاي تلفن همراه گفت: در نمايشگاه امسال تلاش شده تا با ارئه اين گونه نرم افزارها علاوه بر محتواسازي به ارتقاي سطح دانش عمومي به وسيله دسترسي آسان به کتاب مورد نظر در هر زمان کمک شود.
دبير کميته تلفن همراه و IT افزود: همچنين دران بخش نرم افزارهايي با قابليت بلوتوث کردن مطالب و متن براي شخص ديگر وجود دارد.
شايان ذکر است علاقه مندان مي توانند در بازديد از نمايشگاه رسانه هاس ديجيتال در مصلي تهران در راهرو تلفن همراه و IT از اين نرم افزار استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا