بازار سیمکارت آرام است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های همراه اول و اعتباری موجود در بازار باعث شده این نوع سیمکارت ها بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گیرد.سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول در بازار امروز با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، توزان در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های همراه اول و اعتباری موجود در بازار باعث شده این نوع سیمکارت ها بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول در بازار امروز با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۶۰ ، ۵۳۵و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
سیمکارت های خانواده همراه اول شامل دو سیم کارت اعتباری با شماره های پشت سرهم با قیمت ۳۰ هزار تومان و اعتبار هر کدام پنج هزار تومان است.
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا