رئیس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان

علیرضا حاجعلی رئیس هیات مدیره بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط مشتریان این بانک پاسخگوی سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک خواهد بود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، رئیس هیات مدیره این بانک روز شنبه سوم شهریور ماه در آستانه هفته دولت از طریق مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح به سوالات مشتریان سهامداران و دیگر ذینفعان بانک پاسخ می دهد.
مشتریان تهرانی و مراکز استانها می توانند در بازه زمانی مذکور با شماره ۱۵۵۴ و سایر شهرستان ها با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ تماس حاصل کنند.
کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال علاوه بر دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدمات گوناگون بانکی همچون کارت ، موبایل بانک ، اینترنت بانک،تلفن بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات ، به عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می کنند. خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا به منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا