تجهیز تمامی استان های کشور به سرور اندازه گیری سرعت اینترنت

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به راه اندازی سرورهای اندازه گیری اینترنت توسط سازمان تنظیم مقررات گفت: درهمین زمینه بخش خصوصی نیزسرورهای دیگری را راه اندازی کرده که به صورت پراکنده نصب و راه اندازی شده اند.وی گفت: تجهیزات ونرم افزارهای لازم برای اندازه گیری و پیاده سازی سرورهای …

هادی ملک پرست درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با اشاره به راه اندازی سرورهای اندازه گیری اینترنت توسط سازمان تنظیم مقررات گفت: درهمین زمینه بخش خصوصی نیزسرورهای دیگری را راه اندازی کرده که به صورت پراکنده نصب و راه اندازی شده اند.
وی گفت: تجهیزات ونرم افزارهای لازم برای اندازه گیری و پیاده سازی سرورهای اندازه گیری سرعت اینترنت درسراسر کشور پیاده سازی شده ومشکلی برای افزایش این سرورها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه سرورها ی سازمان تنظیم مقررات نیز در سراسر کشوربه صورت پراکنده نصب و راه اندازی شده است ، افزود: به دلیل اینکه با استفاده ازتوان داخلی این سرورها نصب و راه اندازی می شوند مشکل اعتباری نیز دراین زمینه وجود ندارد و تنها نیاز به هماهنگی نهاد ها و ارگان های متفاوت است.
به گزارش موبنا ایجاد یک سروردرهراستان از برنامه های اصلی این پروژه به حساب می آید که در فاز اول قراردارد  وپوشش تمامی شهرهای بزرگ و استان های کشوردر فازهای دوم و سوم قرار گرفته است.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا