ارائه خدمات اپراتور سوم دردفاتر خدمات ارتباطی

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با ورود اپراتور سوم وارائه سرویس ، فضا در حوزه خدمات ارزش افزوده توانمندترخواهد شد و دفاترمی توانند فعال تر از گذشته در حوزه فعالیت کنند.وی با بیان اینکه صنف دفاتر خدمات ارتباطی برای ارائه سرویس های مختلف اپراتور سوم مذاکراتی را با تامین تله کام داشته …

زهیر طیب در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با ورود اپراتور سوم وارائه سرویس ، فضا در حوزه خدمات ارزش افزوده توانمندترخواهد شد و دفاترمی توانند فعال تر از گذشته در حوزه فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه صنف دفاتر خدمات ارتباطی برای ارائه سرویس های مختلف اپراتور سوم مذاکراتی را با تامین تله کام داشته است، افزود:خرید و فروش ، تعویض  سیمکارت و سایر خدمات اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه که پیش ازاین در دفاتر به کاربران ارائه می شد ازجمله سرویس هایی خواهند بود که توسط دفاتر خدمات ارتباطی ارائه می شود.
وی افزود: با راه اندازی اپراتور سوم درآینده شاهد خدماتی در حوزه تلفن همراه خواهیم بود که پیش ازاین ارائه نشده بودند.
 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از گذشت ۱۵ ماه از زمان انجام مزایده این پروژه، شرکت تامین تله کام را رسما برنده نهایی این پروژه اعلام کرد. اپراتورسوم تلفن همراه که قراراست نسل سوم موبایل را در ایران برای نخستین بار پیاده سازی کند طبق گفته وزیر ارتباطات دهه فجر امسال سیمکارت هایش را وارد بازارمی کند و به جمع اپراتورهای تلفن همراه کشور می پیوندد.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا