گوشی های پرفروش در اولین روز از هفته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ XpressMusic   نوکیا با قیمت فروش ۲۸۵ هزار تومانی توانست در لیست پرفروش‌ترین برند نوکیا قرار گیرد. صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۵۸۰۰ XpressMusic   نوکیا با قیمت فروش ۲۸۵ هزار تومانی توانست در لیست پرفروش‌ترین برند نوکیا قرار گیرد.
صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی نوکیا به شمار می‌آید.
گوشی ۶۶۰۰ fold نوکیا   نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۲۲۸  هزار تومان توانسته از فروش خوبی برخوردار شد.
گوشی G900 سونی اریکسون با بهای فروش ۱۹۵  هزار تومان بیشترین تقاضای بازار تلفن  همراه را به خود اختصاص داد و در لیست پرفروش ترین ها جا گرفت.
صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت  از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی  W595 سونی اریکسون این برند نیز با قیمت ۱۸۰ هزار تومانی توانست یکی از مدل های پرفروش این برند به شمار آید.
اولین گوشی پرفروش ال جی در بازار امروز مربوط به  GC900 Viewty Smart است که از صفحه نمایش  لمسی TFT ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی بهره می برد.
این گوشی با قیمت ۳۷۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی M620  سامسونگ  نیز با قیمت فروش ۸۲ توانسته از فروش خوبی در بازار برخوردار شود.
این گوشی که دارای صفحه نمایش TFT، دوربین VGA و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت است.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا