کاربران موبایل هند به ۶۰۰ میلیون رسید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تایمزاوفاندیا، بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، از هر دو نفر در هند در هر رنج سنی یک نفر دارای تلفن همراه است.سرویس های موبایلی اولین بار در سال ۱۹۹۵ در هند عرضه شد و در مدت ۱۵ سال به اوج خود رسید.در ماه مه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تایمزاوفاندیا، بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، از هر دو نفر در هند در هر رنج سنی یک نفر دارای تلفن همراه است.
سرویس های موبایلی اولین بار در سال ۱۹۹۵ در هند عرضه شد و در مدت ۱۵ سال به اوج خود رسید.
در ماه مه ۲۰۰۹ شرکت DoT  پیش بینی کرد تعداد کاربران موبایل هند در سال ۲۰۱۰ به ۵۵۸.۹ میلیون نفر برسد، این شرکت همچنین اعلام کرده که تعداد کاربران هندی تا سال ۲۰۱۴ به ۱.۰۱ میلیارد نفر خواهد رسید.
بر اساس این گزارش در ماه مارس ۲۰.۲۳ میلیون مشترک جدید به تعداد کاربران هند افزوده شد و به این ترتیب تعداد کاربران این کشور به ۵۸۴ میلیون نفر رسید.
در این کشور بیش از ۷۰ میلیون نفر از اینترنت موبایلی استفاده می کنند، این در حالی است که کمتر از ۱۰ میلیون نفر کاربر پهنای باند هستند.
هند با سه میلیون و ۱۶۶هزار و ۴۱۴ کیلومتر مربع مساحت و بیش از یک  میلیارد نفر جمعیت در جنوب آسیا واقع شده و پایتخت آن دهلی نو است.
بر اساس این گزارش تعداد کاربران تلفن همراه هند تا پایان فصل سوم ۲۰۰۸ میلادی به ۳۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار کاربر رسید.
هند یکی از بزرگترین بازارهای تلفن همراه جهان است و با  ۱۲ اپراتور فعال  ماهانه بطور میانگین بین هشت تا ۹ میلون نفر به کاربران این کشور افزوده می شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا