فعالیت جدی برای واردات رسمی گوشی در ایران صورت نمی گیرد

“حمیدرضا منجی”  با بیان  اینکه گوشی‌های تلفن‌همراه موجود در بازار قاچاق است درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط موجود،واردات گوشی تلفن همراه به طور رسمی تقریبا حذف شده است.وی افزود: تا کنون هیچ گونه آمار روشن و واضحی در خصوص میزان واردات تفکیک شده شرکت های قانونی  وجود ندارد …

“حمیدرضا منجی”  با بیان  اینکه گوشی‌های تلفن‌همراه موجود در بازار قاچاق است درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط موجود،واردات گوشی تلفن همراه به طور رسمی تقریبا حذف شده است.
وی افزود: تا کنون هیچ گونه آمار روشن و واضحی در خصوص میزان واردات تفکیک شده شرکت های قانونی  وجود ندارد که این امر به نوعی بیانگر غیرقانونی بودن فعالیت برخی از آنها در بازار به شمار می آید.
وی با توجه به عرضه گوشی از سوی شرکت های قانونی گفت: هم اکنون میزان دستگاه های عرضه شده با گارانتی های اصلی در بازار با میزان واردات شرکت های  قانونی همخوانی ندارد و این موضوع نشانگر گسترش قاچاق است.
منجی با اشاره به تعرفه ۲۵‌درصدی واردات گوشی تلفن‌همراه گفت: اکثر فعالان قانونی کالاهای خود را از طریق گمرگ روانه بازار نمی‌کنند، به همین دلیل تمامی گوشی‌های موجود در بازار قاچاق محسوب می‌شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا