ساماندهی آنتن ها و دکلهای مخابرات در تهران/ گسترش سیستم فیبر نوری

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: ما نمی خواهیم که مشکلی برای مردم بوجود آید بلکه می خواهیم مشکلات آنها حل شود. از مشکلاتی که ممکن است این دکل ها برای مردم ایجاد کرده باشد مثل عدم مکان یابی درست و قطع و وصلی است لذا با تهیه این …

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: ما نمی خواهیم که مشکلی برای مردم بوجود آید بلکه می خواهیم مشکلات آنها حل شود. از مشکلاتی که ممکن است این دکل ها برای مردم ایجاد کرده باشد مثل عدم مکان یابی درست و قطع و وصلی است لذا با تهیه این طرح جامع از آثاری که بر روی منازل مسکونی داشته تا آنجا که ممکن است کاسته می شود.
رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: قرار است شهرداری سیستم فیبر نوری را در سطح تهران گسترش دهد که دیگر نیازی به آنتن نباشد و قطع و وصلی هم ایجاد نشود البته در حال حاضر بیشترین استفاده از سیستم فیبر نوری در تهران می شود اما ما در فکر گسترش این سیستم هستیم.
به گزارش مهر، رئیس شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اینکه در لیست مخابرات اسامی مکانهای مورد اعتراض شورا که در آن آنتنهای مخابرانی نصب شده نیامده گفته بود با تصویب لایحه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و تأسیسات مخابراتی و ارتباطی تمام آنتنهای غیرقانونی نصب شده جمع آوری می شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا