تریتون هدفون های اختصاصی برای بست بای عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، شرکت بست بای بزرگترین شرکت خرده فروشی در زمینه الکترونیک در آمریکا است.شرکت های بست بای و تریتون از مدت ها قبل با یکدیگرهمکاری نزدیک  دارند.این دوشرکت درماه جاری میلادی نیز اعلام کردند کارت های گرافیک بیرونی ( خارجی) تریتون در بست …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، شرکت بست بای بزرگترین شرکت خرده فروشی در زمینه الکترونیک در آمریکا است.
شرکت های بست بای و تریتون از مدت ها قبل با یکدیگرهمکاری نزدیک  دارند.این دوشرکت درماه جاری میلادی نیز اعلام کردند کارت های گرافیک بیرونی ( خارجی) تریتون در بست بای عرضه خواهد شد .
بست بای پس از کارت گرافیک های یاد شده ، هدفون های اختصاصی تریتون را عرضه خواهد کرد.شرکت Best Buy بطور اختصاصی هدفون های جدید Tritton AX 720 و Tritton AX 180 را عرضه خواهد کرد.
هدفون Tritton AX 720  دارای سیستم Dolby 5.1 است و قادر به پخش صدایی همانند صدای بعدی (  3D audio) است.این هدفون برای استفاده از بازیهای رایانه ای در دستگاههای Xbox 360 ، PS3 و PC عرضه می شود و قیمت فروش آن ۱۲۹.۹۹ دلار اعلام شده است.
هدفون Tritton AX 180 ازسری هدفون های استریو است که برای بازیهای رایانه ای  دستگاههای Xbox ، PS3 و PC کاربرد دارد.قیمت فروش هدفون Tritton AX 180  69.99 دلار اعلام شده است.
هر دو مدل این هدفون ها ازطریق کابل قابلیت اتصال به گوشی آی فون و دیگر دستگاههای پخش موسیقی MP3  را دارند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا