نوکیا X2 را به هند برد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، X2 نوکیا در رده گوشی های موسیقایی قرار می گیرد و امکان دسترسی به محتواهای نامحدود Ovi را برای کاربران فراهم می کند.گوشی  X2 دارای صفحه نمایش ۲.۲ اینچی QVGA با وضوح تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، X2 نوکیا در رده گوشی های موسیقایی قرار می گیرد و امکان دسترسی به محتواهای نامحدود Ovi را برای کاربران فراهم می کند.
گوشی  X2 دارای صفحه نمایش ۲.۲ اینچی QVGA با وضوح تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو و فلش است.
با استفاده از این گوشی کاربران می توانند به وب سایت های شبکه اجتماعی مستقیما دسترسی داشته باشند و از طریق فروشگاه Ovi به دانلود بازی ها و محتواهای چند رسانه ای بپردازند.
این گوشی از سرویس IM و ایمیل، مرورگر اپرامینی، ویندوز مدیا پلیر، SMS و MMS پشتیبانی می کند و دارای ۴۸ مگابایت حافظه داخلی است که قابلیت ارتقا تا ۱۶گیگابایت را با کارت microSD دارد.
پشتیبانی از اتصالات بلوتوث ۲.۱ و USB 2.0 از دیگر امکانات X2 است.
این گوشی همچنین از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و از آنجا که در رده گوشی های موسیقایی نوکیا قرار می گیرد کلیدهای کنترل موسیقی بر روی آن تعبیه شده و دارای رادیو FM با آنتن داخلی، بلندگوی استریو و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری است.
X2 از روز پنجشنبه با قیمت ۸۵ یورو (۱۱۳ دلار) در رنگ های مشکی-قرمز و نقره ای- آبی راهی بازار هند شده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا