کواچ: از طرفداران عذرخواهی می کنم

اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد مسابقه با استرالیا که سه بر صفر به سود استرالیا تمام شد، افزود: قبل از بازی با استرالیا، به بازیکنانم گفتم که بازی سختی خواهد بود. وی اظهار داشت: در طول رقابت ها، خوب بازی نکردیم. سه سال قبل، در انتخابی المپیک باختیم و در قهرمانی جهان به سختی …

اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد مسابقه با استرالیا که سه بر صفر به سود استرالیا تمام شد، افزود: قبل از بازی با استرالیا، به بازیکنانم گفتم که بازی سختی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در طول رقابت ها، خوب بازی نکردیم. سه سال قبل، در انتخابی المپیک باختیم و در قهرمانی جهان به سختی با نتیجه ۳ بر یک بردیم.
وی ادامه داد: از طرفداران خوب ایران که برای تشویق تیم به سالن مسابقه آمدند، عذرخواهی می کنم. آنها انتظار بیشتری برای کسب سهمیه المپیک داشتند، اما عملکرد ایران خوب نبود. نمی دانم چرا انگیزه بازی در بازیکنان وجود ندارد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: استرالیا برد چون بهتر بازی کرد. مشکل تیم من تاکتیک نیست بلکه ذهنیت بازیکنان است. شاید فردا روزی بهتر باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا نیز در این نشست خبری گفت: بالاخره در نشست خبری لبخند به لب ما آمد، چراکه همیشه با ناراحتی در اینجا صحبت کردیم.
روبرتو سانتیلی اظهار داشت: خوشحالم که بازی خوبی از بازیکنانم دیدم. امروز به ما ثابت شد که چقدر انگیزه و اعتماد به نفس تیم می تواند با پیروزی در بازی های مهم بالا برود.
وی ادامه داد: با حاشیه امنیت بازی کردن، توان تیم را بالا می برد. در سه بازی قبل حسرت به دل بودیم که احساس امنیت و اعتماد را قبل از بازی در تیم بپرورانیم. خوشحالم که توانستیم از عهده مشکلات خود بر بیاییم. بازی فردا آسان نیست. باید با تمرکز بیشتری برای فردا آماده شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا