پیروزی تیم والیبال نوجوانان برابر چین تایپه

چهارمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (دوشنبه) با هشت دیدار در کشور آرژانتین پیگیری می شود و نوجوانان والیبالیست ایران در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف چین تایپه رفتند. شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ …

چهارمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان امروز (دوشنبه) با هشت دیدار در کشور آرژانتین پیگیری می شود و نوجوانان والیبالیست ایران در سومین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف چین تایپه رفتند.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ ، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب کردند تا در سومین مسابقه خود در این رقابت ها، دومین پیروزی را کسب کرده باشند.
تیم والیبال نوجوانان ایران که به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها شرکت کرده است، در نخستین مسابقه خود سه بر یک مغلوب لهستان شد و در دیدار دوم سه بر صفر شیلی را از پیش رو برداشت.
ملی پوشان نوجوان والیبال ایران در سه ست این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که ۲۵ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز دفاع، ۹ امتیاز سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان چین تایپه به دست آوردند. این آمار برای تیم حریف ۱۷ امتیاز اسپک، ۴ امتیاز دفاع، ۳ امتیاز سرویس و ۲۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد.
رسول آقچه لی پشت خط زن تیم والیبال نوجوانان ایران با ۱۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه شد. وی روز گذشته نیز برابر شیلی امتیازآورترین بازیکن دیدار شد.
تیم والیبال نوجوانان با کسب سه امتیاز دیدار با چین تایپه، شش امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول در جایگاه دوم ایستاد.
در حال حاضر تیم لهستان با ۹ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم های بلغارستان، شیلی و چین تایپه به ترتیب با ۵، ۲ و ۲ امتیاز بعد از ایران در جایگاه های سوم تا پنجم جدول این گروه قرار دارند.
تیم والیبال نوجوانان ایران فردا سه شنبه در چهارمین و آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی این رقابت ها به مصاف بلغارستان می رود.
در دیگر دیدارهای امروز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان نتایج زیر به دست آمد:
آرژانتین ۳ – ترکیه یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷)
پورتوریکو صفر – آلمان ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۹ و ۱۷ بر ۲۵)
چین ۳ – مصر صفر (۲۶ بر ۲۴، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵)
لهستان ۳ – شیلی صفر (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳)
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۳ مردادماه به میزبانی آرژانتین آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز پیگیری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا