اندرویید آیفون را پشت سرگذاشت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، اندرویید هم اکنون ۹ درصد سهم بازار آمریکا را در دست دارد این درحالی است که سهم آیفون از بازار آمریکا ۲۵ درصد برآورد شده است. با این حال اندرویید در طول ماه گذشته توانست در زمینه استفاده از وب موبایلی آیفون را …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، اندرویید هم اکنون ۹ درصد سهم بازار آمریکا را در دست دارد این درحالی است که سهم آیفون از بازار آمریکا ۲۵ درصد برآورد شده است. با این حال اندرویید در طول ماه گذشته توانست در زمینه استفاده از وب موبایلی آیفون را پشت سربگذارد.
در آمریکا آیفون جای خود را باز کرده با این حال اندرویید توانست ۴۶ درصد ترافیک موبایلی آنلاین را از آن خود کند و محصول اپل ۳۹ درصد این ترافیک را به نام خود ثبت کرد.
رقیب دیگر در این بازار گوشی های بلک بری شرکت کانادایی RIM بود که هفت درصد از این ترافیک را به خود اختصاص داد و سیستم عامل WebOS پالم هم سه درصد از این ترافیک را از آن خود کرد.
از این میان گوشی دروید موتورولا ۳۲ درصد ترافیک آندرویید و نکسوس وان دو درصد ترافیک اندرویید درآمریکا را به خود اختصاص دادند.
در میان محصولات اپل iPhone 3GS ، ۳۹ درصد، آیپاد تاچ ۲۵ درصد و iPhone 3G ، ۲۰ درصد ترافیک موبایلی را به خود اختصاص داده اند.
البته این اخبار برای اندرویید و بالتبع برای گوگل بسیار خوشایند است زیرا اندرویید هنوز جایگاه آیفون را ندارد و کاربران آیفون فعال ترین کاربران اینترنت موبایلی هستند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا