مدل k800 سوني اريکسون

 ابعاد اين مدل۱۰۵ در ۴۷ در ۲۲ميليمتر و وزن آن ۱۱۵ گرم است .ساختار تلفن استحکام خوبي دارد . اين تلفن داراي دو رنگ قهوه اي و مشکي است . در رنگ مشکي ، قاب جلوي تلفن از مواد فلزي مانند ساخته شده که دو Soft key به رنگ نقره اي در قسمت فوقاني آن …

 ابعاد اين مدل۱۰۵ در ۴۷ در ۲۲ميليمتر و وزن آن ۱۱۵ گرم است .
ساختار تلفن استحکام خوبي دارد . اين تلفن داراي دو رنگ قهوه اي و مشکي است . در رنگ مشکي ، قاب جلوي تلفن از مواد فلزي مانند ساخته شده که دو Soft key به رنگ نقره اي در قسمت فوقاني آن مشاهده مي شود. درطرف راست بلندگو يک دوربين VGA براي مکالمه تصويري در نظر گرفته شده است.
صفحه نمايش TFT تلفن داراي يک قاب آينه اي است. شيشه محافظ صفحه نمايش نيز داراي يک ويژگي آينه مانند است و بنابراين در زمان خاموش بودن صفحه نمايش ، کل آن مانند يک سطح انعکاسي عمل مي کند . صفحه نمايش جلوه خاصي به نماي تلفن مي دهد اما اثر انگشت روي آن باقي مي ماند.
 ساير قسمت هاي تلفن اين مشکل را ندارند و اثر انگشت را نشان نمي دهند . محل کارت حافظه در طرف چپ تلفن قرار دارد و داراي يک درپوش لاستيکي است. امکان بيرون آوردن کارت حافظه در زمان روشن بودن دستگاه نيز وجود دارد.
يک کليد Play/Stop نيز براي نرم افزارموسيقي در طرف چپ تلفن در نظر گرفته شده است . با فشار دادن اين دکمه ، موسيقي فعال شده و آخرين Playlist بکار گرفته شده را اجرا مي کند . موسيقي در زمينه نيز اجرا مي شود و نام خواننده و آهنگ در قسمت فوقاني صفحه نمايش نشان داده مي شود . و با فشار دادن مجدد اين کليد ،نرم افزار موسيقي غير فعال مي شود .
**صفحه نمايش
گوشي سوني اريکسون مدل k800 داراي يک صفحه نمايش TFT با ۲۶۲  هزار رنگ و وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰  پيکسل است . ويژگي آينه مانند اين صفحه نمايش ، خوانايي آن را در زير نور مستقيم خورشيد تضمين مي کند . اما هر چه اثر انگشت بيشتري روي آن باشد خوانايي آن نيز در نور خورشيد کمتر است .
** دوربين
سوني اريکسون K800 مجهز به يک دوربين ۳.۲ مگاپيکسل با کيفيت عالي است. يک دوربين براي مکالمه تصويري نيز روي قاب جلوي تلفن وجود دارد.تصوير مخاطب در يک کادر بزرگ در وسط صفحه نمايش مشاهده مي شود در حالي که تصوير شما در همان زمان در يک قاب کوچک در پايين گوشه چپ ظاهر مي شود همچنين اين امکان نيز وجود دارد که تصوير خود را در آينه مشاهده کنيد ، يعني تصوير بر عکس مي شود و چنين به نظر مي رسد که به تصوير خود در آينه خيره شده ايد .
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۶۴ مگابايتي توسط کارت حافظه
 Memory Stick Micro M2 ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي از حدود دو سال گذشته در بازار تلفن همراه ايران توريع شد و از بدو ورود به بازار مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفت.
گوشي k800 سوني اريکسون در زمان حاضر با قيمت يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا