پاپ فرانسیس با اوباما دیدار می‌کند

پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در یکی از نشست‌های مشترک کنگره سخنرانی خواهد کرد و پیش از رفتن به نیویورک برای ادامه برنامه‌اش، چند توقف دیگر در واشنگتن خواهد داشت. ملیسا راجرز، مدیر اجرایی دفتر روابط همسایگی و مذهبی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: پاپ فرانسیس برنامه پیچیده‌ای برای این سفر دارد در نتیجه تا آنجا …

پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در یکی از نشست‌های مشترک کنگره سخنرانی خواهد کرد و پیش از رفتن به نیویورک برای ادامه برنامه‌اش، چند توقف دیگر در واشنگتن خواهد داشت.

ملیسا راجرز، مدیر اجرایی دفتر روابط همسایگی و مذهبی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: پاپ فرانسیس برنامه پیچیده‌ای برای این سفر دارد در نتیجه تا آنجا که بتوانیم طبق برنامه پیش می‌رویم.

بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا گفت: برنامه پاپ فرانسیس شامل حضور در کنفرانسی در فیلادلفیا و نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خواهد بود که هر دو نزدیک‌ به روز “یوم کیپور” برنامه‌ریزی شده‌اند.

وی افزود: واتیکان بسیار همراه است و ما تلاش می‌کنیم تا جامعه یهودی آمریکا بتواند بخشی از تلاش‌های مهم بین ادیانی باشد که از اهداف سفر پاپ است.

مضمون یوم کیپور کفاره دادن و توبه کردن است و یهودیان به صورت سنتی این روز را به روزه داری و عبادت سپری می‌کنند و اغلب کل روز را به انجام اعمال دینی و مذهبی می‌گذرانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا