دانته: از جایگاهم در بایرن ناراحت بودم

دانته در گفتگو با “کیکر” با اشاره به اینکه در بایرن مونیخ در جایگاهی که دلش می‌خواست قرار نمی‌گرفت، گفت:” فهمیده بودم که مسئولیتی که قبلا داشتم دیگر به من سپرده نمی‌شد و حال آنکه من به فشار آن مسئولیت برای ایتکه بتوانم تکان بیشتری به خودم بدهم نیاز داشتم. در نهایت درحالی تصمیم به …

دانته در گفتگو با “کیکر” با اشاره به اینکه در بایرن مونیخ در جایگاهی که دلش می‌خواست قرار نمی‌گرفت، گفت:” فهمیده بودم که مسئولیتی که قبلا داشتم دیگر به من سپرده نمی‌شد و حال آنکه من به فشار آن مسئولیت برای ایتکه بتوانم تکان بیشتری به خودم بدهم نیاز داشتم. در نهایت درحالی تصمیم به پیوستن به ولفسبورگ گرفتم که در مونیخ شرایط رفاهی کاملی فراهم بود: یک تیم خوب، یک شهر عالی، موفقیت، … قراردادم هم تا دو سال دیگر اعتبار داشت و همه چیز خوب بود. ولی این اواخر طوری شده بود که احساس ناامیدی می‌کردم، برای اینکه در هر تیمی که بازی کرده بودم جزئی از هویت آن به حساب می‌آمدم، و حال آنکه در بایرن دیگر جایی نداشتم.
البته این باشگاه مرا پشت در نگذاشت اما من آدمی هستم که نیاز به توانایی رقابت دارم و همواره مشتاقم در ترکیب اصلی باشم. به همین دلیل، بین من و مسئولان باشگاه مذاکرات صریح و شفافی صورت گرفت، آنها از جایگاهی که من برایشان دارم حرف زدند و من از مطالبات و رویاهایم گفتم.”
این مدافع میانی که احتمال دارد در نخستین دیدار ولفسبورگ در چمپیونزلیگ که امشب برابر زسکا مسکو برگزار می‌شود پیراهن سبزهای نیدرزاکسن را بر تن کند، در مورد تیم جدیدش هم گفت:” اینجا همه تشنه موفقیت هستند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا