بدون گواهی الکترونیک ، توسعه تجارت الکترونیکی غیر ممکن می شود

فرانک رازقی اسکویی رئیس مرکز صدور گواهی الکترونیکی در گفت و گو با خبرنگار سیتنا  با بیان این مطلب اظهار داشت: گواهی اللکترونیکی ، طی شش ماه آینده راه اندازی می شود و ایران نیز مانند کشورهای پیشرفته جهان با استفاده از این سامانه در دنیا مجازی خود را معرفی می کند .وی تصریح کرد: …

فرانک رازقی اسکویی رئیس مرکز صدور گواهی الکترونیکی در گفت و گو با خبرنگار سیتنا  با بیان این مطلب اظهار داشت: گواهی اللکترونیکی ، طی شش ماه آینده راه اندازی می شود و ایران نیز مانند کشورهای پیشرفته جهان با استفاده از این سامانه در دنیا مجازی خود را معرفی می کند .
وی تصریح کرد: این گواهی بر اساس سطوح اطمینان  متفاوت در  گواهی های مختلف صادر می شود و به سمت استاندارد چهار سوری پیش می رود که هر شغل رده مخصوص به خود دارد.
وی تاکید کرد: صدور گواهی الکتریکی  تنها یک پروژه IT نیست بلکه در این سامانه مساله حقوق و بازرگانی حائز اهمیت است و گواهی مهندسی به شرکت ها را اداره ثبت شرکت ها بر عهده دارد که تغییر و تحولات را ثبت کند.
وی از بین رفتن کاغذ بازی و عدم سوء استفاده از افراد را از مزایای این طرح ارزیابی و در پایان  خاطر نشان کرد: با این سامانه افراد در دنیای مجازی خود را معرفی می کنند و سازمان ها و شرکت ها می توانند برای دریافت اطلاعات شخصی از این سامانه بهره ببرند.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا