گوشی گوگل به بازار اروپا راه یافت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، گوگل که خود اعلام کرده بود گوشی Nexus One را به بازار عرضه می کند و با هیچ اپراتوری مبنی بر فروش آن قرارداد منعقد نمی کند اما هم اکنون اعلام کرده که این گوشی را از طریق وودافون به بازار انگلیس عرضه می کند. …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، گوگل که خود اعلام کرده بود گوشی Nexus One را به بازار عرضه می کند و با هیچ اپراتوری مبنی بر فروش آن قرارداد منعقد نمی کند اما هم اکنون اعلام کرده که این گوشی را از طریق وودافون به بازار انگلیس عرضه می کند. در خبرها آمده گوگل همچنین قراردادی مبنی بر عرضه این گوشی در بازار آمریکا با AT&T و تی موبایل منعقد کرده است.
ماه گذشته وودافون اعلام کرد که این گوشی را در ماه آوریل به بازار عرضه می کند و بنابر اعلام مشخص شده که این گوشی سی ام آوریل به بازار انگلیس عرضه می شود.
وودافون این گوشی را به شکل رایگان و قرارداد ۲۴ ماهه و پرداخت ۳۵ پوند انگلیس در دسترس کاربران قرار می دهد.
بر اساس این قرارداد کاربران می توانند ماهانه ۶۰۰ دقیقه مکالمه داشته باشند، به شکل نامحدود پیامک ارسال کنند و یک گیگابایت اطلاعات هم دانلود کنند.
این گوشی از نسخه ۲.۱ اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش ۳.۷ اینچی لمسی AMOLED با وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل است.
دوربین نکسوس وان پنج مگاپیکسلی است و از فلش LED برخوردار است.
پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری و نیز امکان ضبط ویدیو در فرمت MPEG-4 ، شتابسنج، قطبنما، GPS و بلوتوث استریو از دیگر امکانات این گوشی است.
نکسوس وان از هم اکنون در بازار انگلیس از طریق وودافون پیش فروش می شود.
شرکت وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شده و شرکت تابعه  Racal Electronics بوده است.
پس از سه سال این شرکت به طور کامل از  Racal Electronics جدا شد و به صورت یک شرکت مستقل درآمده و نام خود را نیز به وودافون تغییر داد.
این شرکت که به یکی از بزرگ ترین اپراتورهای تلفن همراه در جهان تبدیل شده سرویس های خود را در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا پاسیفیک و آمریکا گسترش داده است.
وودافون که اپراتوری انگلیسی است در کشورهای چون:استرالیا، آمریکا، نیوزلند، آفریقای جنوبی، مصر، هند، ترکیه و بیشتر کشورهای اروپایی شعبه دارد.
GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA,CDMA سرویسهایی است که از سوی این اپراتور ارایه می شود .
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا