ارائه ۲۳ خدمت در فاز نخست اجرای دولت الکترونیک

احمد بزرگیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: برای فاز اول اجرای دولت الکترونیک در کشور حدود ۲۳ خدمت که بیشترین متقاضی و مراجعین را دارد شناسایی شده است که امید می رود تا پایان سال ارائه این خدمات به صورت کاملا الکترونیکی تیدیل شود.وی انشعاب آب و برق خانگی (مربوط به …

احمد بزرگیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: برای فاز اول اجرای دولت الکترونیک در کشور حدود ۲۳ خدمت که بیشترین متقاضی و مراجعین را دارد شناسایی شده است که امید می رود تا پایان سال ارائه این خدمات به صورت کاملا الکترونیکی تیدیل شود.
وی انشعاب آب و برق خانگی (مربوط به وزارت نیرو)، تسهیلات مالی برای تامین مسکن (بانک ها)، صدور شناسنامه نوزاد (سازمان ثبت احوال) را ازجمله این خدمات پر متقاضی دانست و گفت: با اجرای این طرح مردم برای دریافت  ۲۳ خدمت اصلی و مورد نیاز مراجعه حضوری نخواهند داشت.
بزرگیان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از موازی کاری در اجرای دولت الکترونیک پرتال های مرجع را با یکدیگر مرتبط خواهیم کرد تا  افراد با مراجعه به پرتال های جامع خدمات دولت الکترونیک خدمات یکسان دریافت کنند.
معاون نوسازی  رییس جمهورگفت: نقشه جامع دولت الکترونیک نقش هر دستگاه را در رابطه با تحقق این مهم مشخص می کند تا خدمات جزیره ای از این پس به صورت ملی انجام شود.
به گفته وی طرح اجرای دولت الکترونیک در کشور در بودجه پیش بینی شده و دولت از هیچگونه تلاشی در جهت ایجاد و تقویت روحیه رضایت مردم فروگذار نخواهد کرد.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا