اولین ویروس ها به آیپد راه یافتند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بر اساس گزارش BitDefender بد افزار جدیدی به تازگی دستگاه تبلت اپل را مورد حمله قرار داده است که به شکل ایمیل در فرم ‘iTunes’ برای کاربران ارسال می شود.به این ترتیب اگر دارندگان آیپد بر روی لینک این بدافزار که ادعا می شود یک فایل …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بر اساس گزارش BitDefender بد افزار جدیدی به تازگی دستگاه تبلت اپل را مورد حمله قرار داده است که به شکل ایمیل در فرم ‘iTunes’ برای کاربران ارسال می شود.
به این ترتیب اگر دارندگان آیپد بر روی لینک این بدافزار که ادعا می شود یک فایل با بهترین اجرا، ویژگی های جدید و امنیتی است، کلیک کنند اطلاعات شخصی آنها که بر روی دستگاه آیپد ذخیره شده به سرعت دزدیده می شود.
این ویروس ‘Backdoor.Bifrose.AADY’ نام دارد و هنگامی که دانلود می شود به شکل غیر مجاز به هکرها امکان دسترسی به سیستم و ربودن اطلاعات را می دهد.
این بدافزار برای آیپد طراحی شده اما کاربران رایانه های دیگر هم از خطر آلوده شدن به این ویروس در امان نیستند. بنابراین به همه کاربران بخصوص کاربران آیپد توصیه شده بر روی هر ایمیلی که به دست آنها می رسد کلیک نکنند و ایمیل های ناشناس را باز نکنند.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا