جلسه عباسی و اولیویرا

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، نتایج ضعیف تراکتورسازی در چند وقت اخیر باعث شد تا مدیریت باشگاه تصمیم به اضافه کردن یک مربی ایرانی به کادرفنی بگیرند. در همین راستا علیرضا پژمان از هفته سوم به بعد مدنظر مسئولان باشگاه بود و بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان این مسئله از …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، نتایج ضعیف تراکتورسازی در چند وقت اخیر باعث شد تا مدیریت باشگاه تصمیم به اضافه کردن یک مربی ایرانی به کادرفنی بگیرند.

در همین راستا علیرضا پژمان از هفته سوم به بعد مدنظر مسئولان باشگاه بود و بعد از تساوی مقابل استقلال خوزستان این مسئله از سوی سعید عباسی مدیرعامل باشگاه رسانه‌ای شد.

طبق اعلام مسئولان تراکتورسازی قرار بود یک هفته قبل پژمان در تمرینات تراکتورسازی حاضر شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

در همین راستا علیرضا پژمان روز گذشته اعلام کرد به تمرینات تراکتورسازی رفته اما اولیویرا حضورش را منوط به اعلام مدیرعامل باشگاه و معارفه رسمی دانسته است.

این مسئله به خوبی نشان می‌دهد اولیویرا خواهان حضور مربی ایرانی نبوده و این تصمیم از سوی باشگاه به او تحمیل شده است. مخالفت اولیه این مربی هم با همین تفکر صورت گرفته است.

در همین راستا با بازگشت سعید عباسی قرار است مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و اولیویرا امشب با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کنند و حضور پژمان به صورت رسمی به اولیویرا اعلام شود.

از سوی دیگر گفته می‌شود شاید اولیویرا با حضور مربی ایرانی مخالفت کند. به هر حال جلسه امروز اولیویرا و عباسی بسیار مهم است و طرفین در مورد مسائل تیم با یکدیگر صحبت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا