چینی ها آیپد را هم شبیه سازی کردند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، اپل از زمان عرضه دستگاه تبلت آیپد به دلیل تقاضای زیاد این دستگاه عرضه آن را در بسیاری از کشورها به تعویق انداخت، بر این اساس تولید کنندگان چینی بیکار ننشستند و اقدام به ساخت نمونه شبیه سازی شده این دستگاه کردند.در این دستگاه سه پورت …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، اپل از زمان عرضه دستگاه تبلت آیپد به دلیل تقاضای زیاد این دستگاه عرضه آن را در بسیاری از کشورها به تعویق انداخت، بر این اساس تولید کنندگان چینی بیکار ننشستند و اقدام به ساخت نمونه شبیه سازی شده این دستگاه کردند.
در این دستگاه سه پورت USB تعبیه شده و فرم آن مستطیلی شکل تر از نمونه اصلی است و از سیستم عامل ویندوز بهره می رد. این دستگاه با قیمت ۴۱۰ دلار عرضه شده در حالی قیمت نسخه اصلی این دستگاه ۴۹۹ تا ۶۹۹ دلار تعیین شده است.
این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی است که کاربرد کتابخوان الکترونیکی را دارد، پخش موسیقی و ویدیو و مرورگری در اینترنت را برای کاربران فراهم می کند.
بر اساس این گزارش تا کنون ۵۰۰ هزار دستگاه از آیپد چینی در اولین هفته فروخته شده است.
بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران، آی‌پد در آسیا با توجه به افزایش شمار افراد طبقه متوسط و برند قوی اپل موفق خواهد بود اما عرضه نابهنگام نسخه تقلبی چینی آن بسیاری را غافلگیر کرده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا