قيمت سيم کارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، تعادل در عرضه و تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول، ايرانسل و تاليا باعث شده تا آنها همچنان بدون نوسان قيمت در بازارعرضه شوند.  قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده دائمي همراه اول به شرح زير است: هم اکنون سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي”۲″،”۳″، “۴”،”۵″،”۶″،”۷″  و”۸″ به …

به گزارش خبرنگار موبنا، تعادل در عرضه و تقاضا براي خريدوفروش سيم کارت هاي همراه اول، ايرانسل و تاليا باعث شده تا آنها همچنان بدون نوسان قيمت در بازارعرضه شوند.
 قيمت سيم کارت هاي صفر و کارکرده دائمي همراه اول به شرح زير است:
هم اکنون سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي”۲″،”۳″، “۴”،”۵″،”۶″،”۷″  و”۸″ به ترتيب در پنج منطقه تهران به بهاي پنج ميليون و ۶۵۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۵۰هزار ريال،سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
درهمين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۵۵۰ هزار ريال قيمت دارد.
سيمکارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″، “۴”،”۵″،”۶″،”۷″  و”۸″ به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
در همين حال سيمکارت هاي اعتباري همراه اول نيز در بازار تهران به بهاي ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در همين حال سيم کارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل به ترتيب به بهاي ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت هاي صفر تاليا نيز بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت ۱۷۰ و ۴۵۰ هزار ريالي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا