پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی I8000 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۵۲۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی I8000 سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۵۲۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی I8000 به شمار می آید.
گوشی S5233 که با قیمت ۱۶۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود نیز مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی و حافظهTFT  لمسی از ویژگی های اصلی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی S8003 که با قیمت ۳۴۷ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود از امکاناتی همچون صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
F480 ، B3410 و B3210 سامسونگ از دیگر مدل های این برند است که به ترتیب با قیمت ۲۳۶ ، ۱۶۹  و ۱۳۷ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
مدل CORBY این برند که با قیمت ۱۵۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد نیز توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا