پوچتینو تایید کرد: لوریس، کاپیتان جدید تاتنهام

با وجود اینکه گلر فرانسوی از علاقه اش به بازی کردن در چمپیونزلیگ گفته و منچستریونایتد قصد دارد او را جانشین دخیا کند، پوچتینو لوریس را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد تا احتمال جدایی اش را کاهش دهد. لوریس بازوبند را از یونس کابول خواهد گرفت که به ساندرلند پیوسته و جان ورتوگن و هری …

با وجود اینکه گلر فرانسوی از علاقه اش به بازی کردن در چمپیونزلیگ گفته و منچستریونایتد قصد دارد او را جانشین دخیا کند، پوچتینو لوریس را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد تا احتمال جدایی اش را کاهش دهد. لوریس بازوبند را از یونس کابول خواهد گرفت که به ساندرلند پیوسته و جان ورتوگن و هری کین، کاپیتان‌های دوم و سوم تیم خواهند بود.

پوچتینو در مصاحبه با خبرنگاران گفت:” هوگو شایتسه کاپیتانی است و پس از او، جان و هری کاپیتان خواهند بود. این یک ترکیب خوب برای تیم است. به دلایلی دیگر، تصمیم گرفتم که فصل گذشته بازوبند را به یونس بدهم. از طریقه ای که این تصمیم را گرفتیم خوشحالم و از اینکه هوگو کاپیتان خواهد بود نیز خوشحالم. هوگو تعلق خاطر زیادی به باشگاه دارد. باید خوشحال باشیم زیرا منچستریونایتد او را می‌خوهد و این به این خاطر است که او دروازه بان بزرگی است ولی هوگو از حضور در اینجا خوشحال است. او دوست دارد که روزی با تاتنهام در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد. نیازی نیست او را برای ماندن متقاعد کرد زیرا او ۴ سال دیگر با تیم قرارداد دارد. مشکل بزرگی نیست.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا