کیم کارداشیانِ باردار +عکس

کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی هالیوود، سلفی بازترین سلبریتی جهان هست که هزاران عکس سلفی از خود منتشر و در اینستاگرام و اینترنت در اختیار میلیون‌ها طرفدار خود قرار داده است. خانم کارداشیان، در فضای مجازی بسیار فعال هست و کوچک‌ترین رفتارهای زندگی خصوصی و اجتماعیش را با میلیون‌ها مخاطبش در فضای وب، به اشتراک می‌گذارد. …

کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی هالیوود، سلفی بازترین سلبریتی جهان هست که هزاران عکس سلفی از خود منتشر و در اینستاگرام و اینترنت در اختیار میلیون‌ها طرفدار خود قرار داده است. خانم کارداشیان، در فضای مجازی بسیار فعال هست و کوچک‌ترین رفتارهای زندگی خصوصی و اجتماعیش را با میلیون‌ها مخاطبش در فضای وب، به اشتراک می‌گذارد. شاید بتوان گفت که او، واقعاً ملکه سلفی بازهای دنیای صفر و یک می‌باشد که علاقه بسیاری به گرفتن سلفی و اطلاع رسانی کارهایش از طریق شبکه‌های اجتماعی دارد. سلفی‌های خانم کارداشیان و استایل اختصاصی او، همواره سوژه رسانه‌های جهان هست که به دنبال پشت صحنه زندگی افراد مشهور محله بورلی هیلز کالیفرنیا هستند.

به نقل از دیلی میل،، خانم کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، قریب به شش ماه هست که برای تولد فرزند دوم خود، باردار هست. بارداری خانم کارداشیان، به یکی از جنجالی‌ترین خبرهای امروز نشریات زرد جهان به ویژه رسانه‌های اروپایی و انگلیسی بدل شده است. حضور خانم کارداشیان با لباس‌های بزرگ و خاص زنان حامله در سطح شهر و مراسم‌هایی که حضور پیدا می کند، سوژه شمار یک نشریات و پرتال‌های به اصطلاح زرد باز! اینترنت شده است. اخیراً، نشریه دیلی میل انگلیس، جدیدترین تصاویر از خانم کیم کارداشیان باردار منتشر کرد. وی و همسرش، بارها ادعای رسانه‌ها درباره جنسیت و نام احتمالی فرزندشان را تکذیب کرده‌اند. به هر حال، سلبریتی بودنان هم در سطح کیم کارداشیان و خانواده‌اش، دردسرها و شایعات مخصوص به خود را نیز به همراه دارد که برای میلیون‌ها مخاطب دنیای سلبریتی ها، بسیار جذاب هست.

وی اخیراً، خانه ای به قیمت ۲۳ میلیون دلار در آمریکا خریداری کرده است. این خانه در منطقه هیدن هیل قرار دارد و دارای دو استخر شنا می‌باشد. دیلی میلی انگلیس، اخیراً گزارشی درباره دوران بارداری خانم کارداشیان که امروزه در بورلی هیلز کالیفرنیا به سر می‌برد، منتشر کرده است که جالب توجه می‌باشد. کیم، بیش از ۴۰ میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی داد که به نسبت دیگر سلبریتی های امروز جهان، حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی داد و هزاران عکس از زندگی خود منتشر کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا