معاون وزیر ورزش: مسوولیت اداره سرخابی ها با وزارت ورزش است

سید نصرالله سجادی امروز (یکشنبه) در مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف افزود: این باشگاه با توافق وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و ورزش و با تصویب در هیات دولت برای مدتی به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و مالک آن وزارت اقتصاد و دارایی است. وی در مورد طولانی شدن مرخصی کی روش سرمربی تیم ملی …

سید نصرالله سجادی امروز (یکشنبه) در مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف افزود: این باشگاه با توافق وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و ورزش و با تصویب در هیات دولت برای مدتی به سازمان خصوصی سازی واگذار شد و مالک آن وزارت اقتصاد و دارایی است.
وی در مورد طولانی شدن مرخصی کی روش سرمربی تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم این گونه سوال ها را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید که طرف قرارداد با کی روش است و ما هم در این بین نقش نظارتی داریم.
وی همچنین در خصوص مجمع فدراسیون گلف نیز گفت: این مجمع امروز به خوبی برگزار شد و ۱۲ کاندیدا برنامه های خود را ارایه دادند. این مجمع دومین مجمع انتخاباتی بود که به دور سوم کشیده شد و کاندیدا رقابت سالم و نزدیکی با یکدیگر داشتند و در پایان کیکاووس سعیدی با دو رای اختلاف رییس فدراسیون شد.
وی در مورد احتمال لابی های انجام شده در دور سوم نیز گفت: در دور سوم اجازه بیرون رفتن به هیچ کس را ندادیم و حتی تلفن های همراه نیز قطع بود.
سجادی در مورد خشن و دیکتاتور بودن خود در برگزاری مجامع انتخاباتی نیز اظهارداشت: همه باید عادت کنیم به قانون احترام و انضباط را رعایت کنیم. مجامع انتخاباتی یک گردهمایی است که باید به صورت رسمی و جدی برگزار شود .
وی در مورد این که اگر این انتخابات به دور چهارم کشیده می شد گفت: این موضوع را باید در آیین نامه مجامع انتخاباتی فدراسیون ها پیش بینی کنیم اما در این مجمع با رای گیری از اعضا مقرر شد چنانچه انتخابات به دور چهارم کشیده شود بعد از یک هفته تنفس دوباره برگزار شود.
معاون وزارت ورزش در مورد فدراسیون جودو نیز گفت: استعفای محمد علی رستگار از ریاست این فدراسیون در حال بررسی است .
وی همچنین در مورد پرداخت بودجه به استقلال و پرسپولیس نیز گفت: ما در پرداخت بودجه به این دو باشگاه ممنوعیت داریم و آنها خودشان طبق قرارداد ، حامی مالی دارند.
سجادی در پاسخ به این سوال که محمد علی طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان برای باشگاه پول می آورد ، گفت: چنین چیزی امکان ندارد و طاهری نیز هنور مدیرعامل نشده و سرپرست است.
کیکاووس سعیدی امروز ( یکشنبه ) در دور سوم مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف در رقابت با اژدر شهابی با کسب ۱۸ رای در مقابل ۱۶ رای شهابی برای مدت چهار سال رییس این فدراسیون شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا