شکل‌گیری کمیته‌های انتخاباتی حزب اعتماد ملی در استان‌ها

محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین اقدامات تشکل متبوعش اظهار داشت: حزب اعتماد ملی برای حضور در انتخابات آینده فعالیت خود را در سطح استان‌ها و شورای مرکزی آغاز کرده است و طبیعتاً ستادها و کمیته‌های انتخاباتی در استان‌ها در آینده شکل‌ می‌گیرد. …

محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین اقدامات تشکل متبوعش اظهار داشت: حزب اعتماد ملی برای حضور در انتخابات آینده فعالیت خود را در سطح استان‌ها و شورای مرکزی آغاز کرده است و طبیعتاً ستادها و کمیته‌های انتخاباتی در استان‌ها در آینده شکل‌ می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر استانی به تدریج در کنار سایر احزاب اصلاح طلب، نامزدهای خود را معرفی و به فضای انتخابات نیز ورود پیدا می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره زمان نهایی شدن لیست حزب اعتماد ملی برای شرکت در انتخابات گفت: برای بستن لیست باید منتظر شویم که فضای کشور انتخاباتی شود و این موضوع حداقل تا ۴ تا ۵ ماه دیگر طول می‌کشد.

حق شناس یادآور شد: اگر حزب اعتماد ملی قرار باشد لیستی داشته باشد، باید منتظر تعیین تکلیف نهایی نامزدهای انتخاباتی و مشخص شدن موضع احزاب اصلاح طلب شود و بعد تصمیم گیری خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا