روی گل دوم پرسپولیس من مقصر هستم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لوکا ماریچ در خصوص بازی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود. فکر می کنم هرکسی که در ورزشگاه حضور داشت از دیدن این فوتبال لذت برد. پرسپولیس مانند یک تیم بود و تمام بازیکنان برای همدیگر می جنگیدند و تلاش می کردند تا دیگری را …

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لوکا ماریچ در خصوص بازی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود. فکر می کنم هرکسی که در ورزشگاه حضور داشت از دیدن این فوتبال لذت برد. پرسپولیس مانند یک تیم بود و تمام بازیکنان برای همدیگر می جنگیدند و تلاش می کردند تا دیگری را صاحب توپ کنند تا نتیجه خوبی برای تیم رقم بخورد.

وی ادامه داد: در فوتبال روزهایی پیش می آید که آن روز، روز تو نیست. وقتی این اتفاق می افتد دیگر کاری از دست تو بر نمی آید. دیروز همین اتفاق برای ما افتاد. ما بعد از زدن گل اول نتوانستیم موقعیت خوب بعدی را تبدیل به گل کنیم و با بدشانسی توپ مان به تیرک دروازه برخورد کرد و همین شروع بدشانسی های ما را رقم زد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گل های خورده این تیم خاطرنشان کرد: فکر می کنم تیم حریف فقط دو توپ بر روی دروازه ما آورد و همان دو توپ تبدیل به گل شد. ما روی دو گل باهوش نبودیم و دو گل دریافت کردیم. باید کار بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم این ضعف را پوشش دهیم.

ماریچ درخصوص اینکه در روی گل دوم آفساید را پر کرده بود، تصریح کرد: ما بازی های تدارکاتی کمی انجام دادیم و به همین دلیل این طبیعی است که وقتی زوج جدیدی در خط دفاع به میدان برود کمی ناهماهنگ باشند. من در آن لحظه احساس کردم بنگر هنوز از محوطه جریمه خارج نشده و به همین دلیل از محوطه جریمه خارج نشدم. اما قبول دارم اشتباه از من بود و قول می دهم در بازی بعد اشتباهم را جبران کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا