منوچهری:دیر شروع کردیم اما روحیه داریم

منوچهری در مورد این قضیه گفت: من بازیکن آزاد محسوب می‌ شدم اما یکسال دیگر با راه‌آهن تمدید کردم. او در مورد قطعی شدن ماندن راه‌آهن در لیگ‌برتر ادامه داد: در هر صورت با زحماتی که کشیده شده بود، از مدیریت گرفته تا تدارکات همه می‌ خواستند این تیم بماند. خدا را شکر این اتفاق …

منوچهری در مورد این قضیه گفت: من بازیکن آزاد محسوب می‌ شدم اما یکسال دیگر با راه‌آهن تمدید کردم.

او در مورد قطعی شدن ماندن راه‌آهن در لیگ‌برتر ادامه داد: در هر صورت با زحماتی که کشیده شده بود، از مدیریت گرفته تا تدارکات همه می‌ خواستند این تیم بماند. خدا را شکر این اتفاق افتاد و زحمات به بار نشست انشاالله تیم راه‌آهن که متعلق به خودمان می‌ دانیم، با آقا فرهاد نتایج خوبی بگیرد.

وقتی از مهاجم راه‌آهن سوال شد که دیر شروع کردنشان به آنها ضرر نمی‌ رساند، پاسخ داد: نه، آقا فرهاد هست و تفکراتش در این تیم جا افتاده. شاید هفته های اول کار کردن سخت باشد اما با روحیه ای که آقای کاظمی به بچه ها می‌ دهد، می‌ توانیم با خیال راحت کارمان را انجام بدهیم. خوشبختانه اسکلت تیم راه‌آهن حفظ شده، به غیر از یک بازیکن که از دست دادیم، بازیکنان خوبی را جذب کرده ایم.

منوچهری در مورد اوضاع مالی باشگاه نظرش را اینگونه بیان کرد: مالک جدید که آمده و تیم را خریداری کرده قول داده هر چیزی که در قرارداد بازیکنان وجود دارد، پرداخت کند. امیدوارم حالا که راه‌آهن به بخش خصوصی واگذار شده، کسانی که این تیم را تحویل گرفته اند، از فوتبال زده نشوند و باز هم از این کارها انجام بدهند ما هم سعی می‌ کنیم دلگرمشان کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار با فولادخوزستان در هفته ابتدایی لیگ گفت: بازی سختی داریم به هر حال هم بازی اول است هم این اهواز خیلی گرم است اما آقافرهاد روح بزرگی دارد و روح خوبش را به تیم تزریق کرده است. ما هیچ جوره تسلیم نمی‌ شویم.

وی در پایان افزود: از تمام دوستانی که در این روزهای سخت که تا به حال تجربه اش نکرده بودم، تشکر می‌ کنم مخصوصا از فرهاد مجیدی که در این مدت مشورت هایش خیلی به من کمک کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا