حق ليسانس پروانه ” واي مكس ” براي تهران ۲۰۹ ميليارد ريال تعيين شد

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات لطف الله صبوحي اظهارداشت: از هشتم تيرماه تاكنون، ۵۶۸ شخصيت حقوقي در سطح كشور نسبت به خريد اسناد مزايده “خدمات دسترسي پرسرعت بي سيم ” ( واي مكس ) اقدام كرده‌اند.وي ادامه داد: استان تهران با ۶۰ تقاضا، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص …

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات لطف الله صبوحي اظهارداشت: از هشتم تيرماه تاكنون، ۵۶۸ شخصيت حقوقي در سطح كشور نسبت به خريد اسناد مزايده “خدمات دسترسي پرسرعت بي سيم ” ( واي مكس ) اقدام كرده‌اند.
وي ادامه داد: استان تهران با ۶۰ تقاضا، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است كه برخي از شركت هاي خارجي نيز از جمله خريداران آن محسوب مي شوند.
وي افزود: كمترين تعداد خريد اسناد اين مزايده نيز مربوط به استان‌هاي خراسان شمالي، چهار محال و بختياري و اردبيل با هفت تقاضا است.
صبوحي ادامه داد: تاكنون و در استان‌هاي اصفهان، خراسان رضوي، خوزستان نيز به ترتيب ۲۵، ۲۰، ۱۸ تقاضا براي حضور در اين مزايده مطرح شده است.
مجري برگزاري مزايده wimax تصريح كرد: متقاضيان تا تاريخ ۱۶ مرداد ماه فرصت دارند اسناد مزايده را خريداري و حداكثر تا ۳۱ شهريورماه، مدارك مورد نياز خود را به مراجع ذي‌ربط تحويل دهند.
وي خاطر نشان كرد: اين مزايده به صورت استاني برگزار خواهد شد و شركت‌هاي داخلي و خارجي توانمند با رعايت قوانين موجود، بر اساس اسناد مزايده مي‌توانند در آن حضور پيدا كنند.
صبوحي گفت: بر اساس برنامه‌زمان بندي شده تلاش مي‌كنيم تا پس از بررسي‌ها و ارزيابي‌هاي متقاضيان، پروانه wimax را در شش ماهه دوم سال جاري صادر و به برندگان مزايده ارايه دهيم.
وي با بيان اين مطلب كه به منظور ايجاد شرايط رقابتي، اين مزايده استاني برگزار مي شود و ميزان حق الامتياز براي استان‌هاي مختلف، متفاوت است، افزود: بر همين اساس حق ليسانس پروانه wimax براي استان تهران ۲۰۹ ميليارد ريال و براي استان‌هاي خراسان جنوي، كهگيلويه و بوير احمد و ايلام چهار ميليارد ريال در نظر گرفته شده است.
مجري برگزاري مزايده خدمات دسترسي پرسرعت بي‌سيم اظهار داشت: به منظور ارايه سرويس مناسب، دو باند ۲۱ مگا هرتز براي هر يك از برندگان در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا