لیبرمن: نتانیاهو سگی است که پارس می‌کند

«آویگدور لیبرمن»، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز جمعه انتقادات تندی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم مطرح کرد. این مقام صهیونیست در مصاحبه‌ای با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفت بهترین راه جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران، برکنار کردن نتانیاهو و جایگزین کردن فردی دیگر به جای او است. او گفت: «نتانیاهو از عهده حل موضوع …

«آویگدور لیبرمن»، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی روز جمعه انتقادات تندی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم مطرح کرد.

این مقام صهیونیست در مصاحبه‌ای با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفت بهترین راه جلوگیری از هسته‌ای شدن ایران، برکنار کردن نتانیاهو و جایگزین کردن فردی دیگر به جای او است.

او گفت: «نتانیاهو از عهده حل موضوع ایران برنمی‌آید. این مسئله و تمامی جوانب آن برای او خیلی بزرگ است.»

لیبرمن در ادامه نتانیاهو را به لفاظی در موضوع پرونده هسته‌ای ایران و عدم اقدام مناسب در این زمینه متهم کرد و گفت: «اگر می‌خواهی شلیک کنی، شلیک کن و حرف نزن. او سگی است که پارس می‌کند و گاز نمی‌گیرد.»

وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «ما آنقدر درباره تمام گزینه‌هایمان حرف زده‌ایم که دیگر کسی ما را جدی نمی‌گیرد. حالا باز هم داریم صحبت می‌کنیم و آنها ما را ریشخند می‌کنند.»

رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه قلمداد می‌شود خواستار برچیده شدن کامل زیرساخت‌های برنامه هسته‌ای ایران شده بود.

مقامات این رژیم در برخی برهه‌های زمانی ادعا کرده‌اند آمادگی حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را دارند.

با این حال، حتی مقامات آمریکایی نیز اذعان کرده‌اند این رژیم به تنهایی از توانمندی حمله به ایران برخوردار نخواهد بود.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا و جیمی کارتر، رئیس‌جمهور اسبق این کشور جدیدترین مقامات آمریکایی هستند که این موضوع را به صراحت بیان کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا