مرحله دوم ارسال آثار به دومین جشنواره بازیسازان مستقل ایران آغاز شد

به گزارش خبرنگار موبنا، با پایان یافتن مهلت مرحله نخست ارسال اثر به دومین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران، ۲۰۰ اثر به این دبیرخانه ارسال گردید و از ۱۰ تیر تا ۲۰ مرداد مرحله دوم ارسال آثار می‌باشد. از تاریخ ۲۱ مردادماه نیز داوری نهایی انجام می‌شود و صرف نظر از داوری اولیه، تیم داوری …

به گزارش خبرنگار موبنا، با پایان یافتن مهلت مرحله نخست ارسال اثر به دومین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران، ۲۰۰ اثر به این دبیرخانه ارسال گردید و از ۱۰ تیر تا ۲۰ مرداد مرحله دوم ارسال آثار می‌باشد.
از تاریخ ۲۱ مردادماه نیز داوری نهایی انجام می‌شود و صرف نظر از داوری اولیه، تیم داوری کلیه آثار را بررسی می‌نمایند و نظرات و امتیازات را در صفحه آثار وارد می‌کنند.
همچنین آیین اختتامیه دومین جشنواره بازیسازان مستقل ایران به همراه اختتامیه دومین دوره مسابقات جهانی دانشجوی بازی ساز به مدیریت شرکت بازی سازان جوان، اواخر شهریورماه در تهران برگزار می‌گردد.
دبیرخانه جشنواره بازیسازان مستقل ایران برای دوره دوم جامع‌ترین جشنواره حوزه گیم ایران، جوایز برگزیدگان را به شرح ذیل اعلام نموده است:
همچنین کمک به ارتقا و تجاری سازی آثار و نشر بهتر این بازی‌ها در بازار داخل و خارج طبق مذاکرات صورت گرفته با ناشرین داخلی و خارجی، جذب سرمایه گذار برای توسعه پروژه‌ها و جذب نیروها و تیم‌ها و حمایت از آنها، کمک به حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و دیده شدن بهتر آثار، از دیگر امتیازات بازی‌های برگزیده است.
بخش اصلی شامل بازی رایانه شخصی، موبایل، تحت وب است و گفتنی است که بهترین بازی مستقل سال شامل ۷ سکه طلا می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا