احمدی نژاد در جریان فسادهای دولتش بوده است

به گزارش نامه نيوز،حسین سبحانی‌نیا، در مورد فسادهای اقتصادی  مسئولان در دولت احمدی نژاد به نامه نیوز گفت:باید دستگاه قضا به همه این موارد رسیدگی کند و به پرونده‌های اقتصادی در دولت قبل که به سرنوشت بیت المال  و دستگاه قضا برمی‌گردد رسیدگی کنند . وی اظهار داشت: دردولت قبل ما شاهد تخلفات اقتصادی برخی …

به گزارش نامه نيوز،حسین سبحانی‌نیا، در مورد فسادهای اقتصادی  مسئولان در دولت احمدی نژاد به نامه نیوز گفت:باید دستگاه قضا به همه این موارد رسیدگی کند و به پرونده‌های اقتصادی در دولت قبل که به سرنوشت بیت المال  و دستگاه قضا برمی‌گردد رسیدگی کنند . وی اظهار داشت: دردولت قبل ما شاهد تخلفات اقتصادی برخی مسئولان بودیم اما ادعاهايی در بالا می‌شد که این تخلفات دروغ است اما در عمل مواردی می‌دیدیم که خلاف شعارها بود. وي گفت: مگر می‌شود اتفاقي بيفتد ولی احمدی‌نژاد از اين خلاف‌ها بي‌اطلاع باشد، قطعا او در جریان بوده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تا زمانی که قوه محترم قضائیه اقدام عملی در برخورد با آقای هالهء نور و هم سفره های ایشان انجام ندهد، بیان مسائل و مشکلات حادث شده در طول ریاست آقای معجزه هزاره سوم، تنها تاثیرش تداوم حضور ایشان در حافظه جمعی ملت می باشد.

    یکی از روش های تبلیغات نامحسوس، حضور مستمر در اذهان تودهء مردم با بهره گیری ار رسانه های گروهی است؛ این کار، گاه با ایجاد خبر و گاه با تبانی و همدستی با صاحبان رسانه های گروهی انجام می شود!
    اگر شما از گروه دوم نیستید، می شود نتیجه گرفت که ناآگاهانه بازیچهء اهداف رسانه ای ایشان قرار گرفته اید. یعنی به ایشان کمک می کنید تا در خاطرهء جمعی ملت حضورش را تداوم ببخشد. کسی که زمینه ساز بزرگترین مفاسد اقتصادی، اخلاقی و فرهنگی در تاریخ کشور شده و گذشته ار افزایش فقر و فساد در اقشار جامعه، موجبات تمسخر و استهزای کشور عزیزمان را در دنیا فراهم آورده است! در اینصورت، آیا بهتر نیست حال که توان احقاق حقوق حقهء ملت را نداریم آقای معجزه گر هزاره سوم را به زباله دانی تاریخ وارهانیم.
    بی شک در آینده کسانی که جاده ها را برای حضور مجدد ایشان هموار کرده اند بایستی در پیشگاه وجدان خود و داوری مردم پاسخگو باشند!
    محض اطلاع عرض شد

دکمه بازگشت به بالا