بررسی Xperia M4 Aqua سونی

به گزارش خبرنگار موبنا، Sony Xperia M4 Aqua که داری ظاهری ساده و شیک است، نسبتا باریک بوده و دارای طراحی بسیار متمایزی است. نکته خاصی در مورد ظاهر آن وجود ندارد و دقیقا کپی ۳Xperia Z است. سونی Xperia M4 Aqua به یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچ ، با وضوح ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل …

به گزارش خبرنگار موبنا، Sony Xperia M4 Aqua که داری ظاهری ساده و شیک است، نسبتا باریک بوده و دارای طراحی بسیار متمایزی است.
نکته خاصی در مورد ظاهر آن وجود ندارد و دقیقا کپی ۳Xperia Z است.
سونی Xperia M4 Aqua به یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچ ، با وضوح ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل مجهز است.
صفحه نمایش دارای تراکم پیکسل ۲۹۴PPI است که کمی پایین تر از Z3 Compact – 319PPI است و با ۴۲۴PPI در Z3 تفاوت زیادی دارد.
حاشیه های دستگاه نیز بسیار بزرگ هستند، اما آزار دهنده نیست، به خصوص در نسخه مشکی آن.
صفحه نمایش کوچکتر ۵.۰ اینچ در بدنه ای که اساسا به اندازه Z3 است موجب شد تا نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود ۶۵.۲ درصد باشد.
سوکت هدفون ۳.۵ میلیمتری در بالای دستگاه در نزدیکی گوشه سمت راست قرار می گیرد. در کنار آن میکروفون ثانویه برای برطرف کردن نویز مشاهده می شود.
سونی Xperia M4 Aqua به یک پانل بسیار ساده LCD IPS با وضوح ۷۲۰x 1280 پیکسل در قطر ۵ اینچ مجهز شده است.
این صفحه نمایش بین Z3 Compact با اندازه ۴.۶ اینچ و Z3 قرار دارد که دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر در ۵.۲ اینچ است. M4 Aqua و Z3 Compact هر دو دارای صفحه نمایش های ۷۲۰p می باشند.
اگرچه Z3 Compact دارای ppi کمی بالاتر و نسبت بهتر صفحه نمایش به بدنه است.
خوشبختانه M4 Aqua دارای مزیت اضافه شده فن آوری صفحه نمایش Triluminos سونی و تکنولوژی Bravia است که با پردازش هوشمندانه باعث بهبود رنگ و کنتراست می شود.
سونی Xperia M4 Aqua آنتن دهی بسیار خوبی دارد. تماس ها بی وقفه است و کیفیت صدا خوب می باشد. صدا به اندازه کافی بلند است. وضوح صدا در بهترین حد نیست اما با این وجود خوب است. شماره گیر از شماره گیری هوشمند پشتیبانی می کند.
این مدل ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که (حدود ۴ گیگابایت آن قابل دسترس کاربر است) و از انجایی که حافظه به سرعت پُر می شود Xperia E4 به یک کارت microSD نیاز دارد.
رادیو FM نیز وجود دارد. این برنامه دارای چندین تصویرسازی و ادغام با TrackID برای تشخیص آهنگ در حال پخش است. سونی Xperia M4 Aqua دارای یک دوربین ۱۳MP است. در واقع، دوربین گوشی دارای قابلیت هایی مانند کانون، شفافیت عالی و تعادل رنگ سفید است. Xperia M4 Aqua دارای حداکثر وضوح ۴۱۲۸x 3096 پیکسل (۱۳MP) در حالت دستی و حالت های Superior Auto است. همچنین یک فلاش LED برای کمک به شما در عکس هایی با نور کم وجود دارد.
Sweep پانوراما وجود دارد اما، متاسفانه، پانوراما با وضوح ۵MP، کیفیت پایینی دارد. جلوه های ویژه Augmented Reality فراهم شده است، که یکی از چندین دنیای مجازی را روی صحنه شما قرار می دهد و به لطف برخی از جلوه های ردیابی حرکتی جالب، شما حتی می توانید در این جهان در اطراف حرکت کنید.
یک پورت microUSB 2.0 برای شارژ و ارتباطات داده ها وجود دارد.
به موجب پوشش خاص دیگر دارای زبانه نیست. حالت انتقال رسانه برای دسترسی به حافظه داخلی گوشی و کارت microSD از طریق کابل USB پشتیبانی می شود. قابلیت USB host نیز فراهم شده است.
پورت microUSB قابلیت خروجی تلویزیون ندارد، بر خلاف Z3 Compact که دارای پشتیبانی MHL است. اما اگر یک HDTV سازگار داشته باشید می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت بی سیم از طریق پروتکل Miracast و یا گزینه Xperia Connectivity Throw سونی خروجی بگیرید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا رسانه خود را از طریق DLNA با ایجاد یک سرور رسانه و همچنین اتصال به کنترل بی سیم (۴ یا) ۳ DUALSHOCK پلی استیشن به اشتراک بگذارید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا