قطب کشتی استان تهران کجاست؟

این نشست که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار، رئیس هیئت کشتی استان تهران، معاون اداره ورزش و جوانان شهریار، رئیس هیئت کشتی شهرستان شهریار، دبیر هیئت توابع استان تهران و مشاور و رئیس دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار برگزار شد. عبدالله عزیزی در این دیدار ضمن تشکر از احمد عبدالوند …

این نشست که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار، رئیس هیئت کشتی استان تهران، معاون اداره ورزش و جوانان شهریار، رئیس هیئت کشتی شهرستان شهریار، دبیر هیئت توابع استان تهران و مشاور و رئیس دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار برگزار شد.

عبدالله عزیزی در این دیدار ضمن تشکر از احمد عبدالوند به دلیل حمایت از کشتی در شهرستان شهریار اظهار کرد: کشتی شهریار در استان تهران قطب است و همیشه جز تیم‌های برتر استان و حتی کشور نیز است.

رئیس هیئت کشتی استان تهران ضمن تشکر از علی محمدی وی را به‌عنوان یکی از کشتی‌گیران برتر کشور دانست و یکی از عوامل پیشرفت کشتی شهریار را وجود وی در رأس این رشته ورزشی دانست.

احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز بابیان اینکه مسئولان باید در گسترش این رشته همکاری و تلاش لازم را کنند یادآور شد: کشتی این شهرستان در سطح جهان مطرح بوده و این مرهون تلاش‌های مربیان زحمت‌کش در این شهرستان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا