تعریف استانداردهای جهانی از دید وزیر ارتباطات

 این بازسازی و نوسازی چه زمان انجام خواهد گرفت تا هروزیر آن را به عنوان میراثی گران بها به وزیر دیگر ندهد و بالاخره به ضرر و زیان کاربران پایان داده شود.آقای وزیر! بازسازی شبکه تلفن همراه، سالیان سال است که در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد. کمیته ای به این منظور( فقط)شکل گرفته است. وزارت ارتباطات همراه …

 این بازسازی و نوسازی چه زمان انجام خواهد گرفت تا هروزیر آن را به عنوان میراثی گران بها به وزیر دیگر ندهد و بالاخره به ضرر و زیان کاربران پایان داده شود.
آقای وزیر! بازسازی شبکه تلفن همراه، سالیان سال است که در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد. کمیته ای به این منظور( فقط)شکل گرفته است. وزارت ارتباطات همراه اپراتورها وشهرداری تهران برای بازسازی شبکه و همچنین حفظ زیبایی شهر، سایت شیرینگ را راه اندازی کردند. همه این کارها در مراحل مختلفی به اصطلاح  برای  رفع اختلال تلفن همراه و همچنین استیضاح نشدن وزرای ارتباطات  صورت گرفت. ولی دوباره به بادفراموشی سپرده شد تا مشترکان تلفن همراه همچنان ناراضی و با اعصاب خرد، روزها را به امید رفع  شدن اختلال به شب برسانند.
آقای وزیر! بهتر است کمی بیشتر روی این جمله خود تامل کنید: “استانداردهای موبایل در ایران به استانداردهای بین المللی نزدیک شده است “.  این چه استانداردی است که بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز مشترکان نمی توانند تماس بی درد سر بگیرند و پیامک کامل و به مقع بفرستند؟ تا آنجا که همه می دانند، فاصله وضعیت تلفن همراه در ایران هر روز از استانداردهای بین المللی بیشتر می شود. مگر آنکه معنای استانداردهای بین المللی اخیرا تغییر یافته باشد و ما بی خبریم. 
۱۸۲
 
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا