معرفی گوشی Desire اچ تی سی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با امکانات مناسب تولید شده است تا کنون وارد بازار تلفن همراه ایران نشده است.این گوشی ۱۳۵ گرمی در ابعاد ۱۱۹ در ۹/۱۱ در ۶۰ میلیمتر ساخته شده است از یک نمایشگر با کیفیت و بزرگ ۷/۳ اینچی لمسی از نوع AMOLED با کیفیت بالا است …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با امکانات مناسب تولید شده است تا کنون وارد بازار تلفن همراه ایران نشده است.
این گوشی ۱۳۵ گرمی در ابعاد ۱۱۹ در ۹/۱۱ در ۶۰ میلیمتر ساخته شده است از یک نمایشگر با کیفیت و بزرگ ۷/۳ اینچی لمسی از نوع AMOLED با کیفیت بالا است که توانایی نمایش ۱۶میلیون رنگ در رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را داراست.
 این گوشی مجهز به یک پردازنده‌ Qualcomm Snapdragon است که از سیستم‌عامل Android بهره می‌برد که وظایف چند کاره را به خوبی و با نهایت کیفیت ارایه می‌دهد.
این مدل اچ تی سی  یک گوشی ۳G است که همانند دیگر گوشی‌های اچ تی سی با ویژگی‌های بسیار متنوع و پیشرفته‌ای همراه شده است.
گوشی Desire اچ تی سی دارای بدنه‌ ای با طراحی باریک است که در دو رنگ نقره ای و قهوه‌ای تیره ساخته شده است.
اچ تی سی Desire فاقد هرگونه صفحه کلید فیزیکی است و صفحه کلید کامل مجازی QWERTY به صورت لمسی در آن قرار دارد.
فن‌آوری Wi-Fi ،  مرورگر اینترنت با توانایی پشتیبانی از Twitter, YouTube و Flickr  ، گیرنده‌ی GPS به همراه Google Maps ،   HTC Footprints و پخش کننده‌ی موسیقی و گیرنده‌ی رادیو FM به همراه  از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
گوشی Desire اچ تی سی  دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و تشخیص چهره و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت  microSD تا ۳۲ گیگابایت است.
باتری مدل فوق  Li-Ion  با توان ۱۴۰۰ میلی آمپری است که در زمان آماده به کار تا ۳۶۰ ساعت و و در حالت مکالمه مداوم حدود هفت ساعت کار می کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا