” بهره برداري از ۳۵۰ طرح مخابراتي در فارس “

۳۵۰ طرح مخابراتي در فارس به بهره‌برداري رسيدشيراز – خبرنگار دنياي اقتصاد: مديرعامل شرکت مخابرات استان فارس از افتتاح و بهره‌برداري از ۳۵۰ طرح مخابراتي در سطح استان فارس به مناسبت هفته ارتباطات خبر داد.چنگيز اميري ارزش ريالي اين طرح‌ها را ۳۰۲ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: اين طرح‌ها شامل مراکز تلفن پرظرفيت و کم‌ظرفيت، …

۳۵۰ طرح مخابراتي در فارس به بهره‌برداري رسيد
شيراز – خبرنگار دنياي اقتصاد: مديرعامل شرکت مخابرات استان فارس از افتتاح و بهره‌برداري از ۳۵۰ طرح مخابراتي در سطح استان فارس به مناسبت هفته ارتباطات خبر داد.
چنگيز اميري ارزش ريالي اين طرح‌ها را ۳۰۲ميليارد ريال اعلام کرد و افزود: اين طرح‌ها شامل مراکز تلفن پرظرفيت و کم‌ظرفيت، سيستم ارتباط بين شهري و بين‌المللي، افزايش ظرفيت ايستگاه‌هاي تلفن همراه، ارتباط رساني به روستاها و توسعه شبکه فيبر نوري است.
وي يادآور شد: طي يکسال گذشته يکهزار و ۲۹۰ طرح مخابراتي به ارزش ۷۶۱ميليارد ريال در استان به بهره‌برداري رسيده است که اغلب آن نيز در مناطق محروم قرار داشته است.
مديرعامل مخابرات استان فارس در ادامه با اشاره به شاخص‌هاي موجود براي ارزيابي عملکرد مخابرات استان فارس نيز بيان کرد: ۳۰ شاخصه مهم براي ارزيابي عملکرد شرکت مخابرات در نظر گرفته شد که برخي از آنها شامل شماره تلفن ثابت منصوبه، ضريب نفود تلفن شهري، تلفن همراه و… است.
اميري اظهار كرد: در حوزه ضريب نفوذ تلفن همراه در سطح کشور، استان فارس مقام برتر را به خود اختصاص داده و در خصوص پوشش تلفن همراه در جاده‌ها نيز با پوشش بيش از ۹۰درصد از محورها شرايط مناسبي را در اين خصوص داريم.
وي در ادامه از ورود ۱۵۰هزار پورت اينترنت پرسرعت در آينده‌اي نزديک خبر داد و افزود: هزينه اين امر ۱۲ميليارد تومان بوده که اجراي اين طرح مربوط به تحقق فاز اول مصوبه راه‌اندازي ۵۰۰هزار پورت در سطح استان فارس است.
مديرعامل شرکت مخابرات استان فارس همچنين در خصوص روند پيشرفت مصوبات سفرهاي دولت به استان فارس نيز بيان کرد: شرکت مخابرات تمام مصوبات سفر دور اول را در مدت کوتاهي انجام داده و به همين دليل در دور دوم سفر فقط پوشش ۱۰درصد باقيمانده حوزه تلفن همراه جاده‌اي، واگذاري ۶۰هزار تلفن ثابت در صورت داشتن متقاضي و… مطرح شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا